Titta in på min gamla blogg

Titta in på min gamla blogg

söndag 22 juni 2014

Midsommar och en ny favoritplats

Lingo har hittat en ny favoritplats. 


Under köksbordet har jag en gammal sockerlåda där jag tidigare 
(tills Lingo kom in i mitt liv)
 förvarade bla servetter. 
Dom förvaras numera av förklarliga skäl på annan plats.


Lingo har den numera som sin skattgömma. 
Allt han kommer över stoppar han ner i lådan och även sig själv.


Bitvänlig är den dessvärre också!


Dom prickiga i midsommaryra!!

Hoppas ni haft en fin midsommarhelg.
Vi har haft det toppen, 
många händer som har klappat både valp 
och vuxna vovvar, så dom har det inte gått någon nöd på.

*

Lingo hamnade mitt i en kurragömma lek 
och vindade in och hittade en som gömt sig,
 helt oplanerat. 
Duktig liten valp!! 
Han blev så glad över sitt fynd!!

Inga kommentarer: